Sunday, April 6, 2008

Azi imi schimb stapanul

Dupa un an si ceva de cand stau acasa la OLiX a venit timpul sa se scape de mine. Nu a fost o gluma cand pe 1 aprilie 2007 Carmen, fosta lui prietena, m-a luat de la mama mea si m-a adus la ei acasa.

Azi e 6 aprilie 2008, in cateva ore ma mult acasa la Kittutza, care va fi noua mea mamica ;) Sper sa aiba grija de mine si sa stea mai mult pe acasa decat sta OLiX acum, ca-mi vine sa-l strang de gat !! Pe bune acum OLiX nu statea acasa decat noaptea si 1-2 ore in timpul zilei, nu stiu cum se suporta sa fie asa mult plecat.

Kittutza sper sa ma lasi sa mai scriu din cand in cand si aici pe blog ce se mai intampla cu viatza mea, ca probabil OLiX vrea sa stie ce mai fac, cum ma mai simt etc

V-am pupat dragi cititori, imi fac bagajele si plecam spre Kittutza >:D< Miau !

3 comments:

Iulia Caramâş said...

;)) o sa fiu mamy tau si o sa te iubesc mult.

si normal,o sa iti dau voie sa scrii pe blog ;;) in fiecare zi daca vrei.

Unknown said...

a fost funny sa te vedem live. Sa nu martzafoiesti prea mult ca alfel o superi pe Kittutza.

Asteptam vesti! Sa cresti mare si voinic si sa fii cuminte!

Benny said...

AND? Cum e la Kittutza? Mai bine?

eXTReMe Tracker