Wednesday, April 23, 2008

Totusi,eu sunt Martzafoi

M-a pus Kittu la treaba...A uitat ce vedeta sunt eu.

Dragii mei fani,imi cer scuze ca nu am mai scris nimic,dar cum spunea si stapana mea,am fost foarte ocupat cu curatenia asta de Paste.A trebuit sa fac franjuri niste perdele,sa fac niste modele pe mobila,sa fac dintr-o vaza mai multe,sa "scriu" cu gherutele niste cd-uri,sa daram tot felul de chestii pentru a le aranja Kittu...etc.

Mi-am pus lentile,vedeti in poza?Una verde si una albastra .Cica asa e trendy de Paste. Sunt frumos nu ? ;;)

In rest Kittu ma zapaceste cu pozele,pe unde ma prinde ma blitzuieste.Am auzit ca dupa Paste merge la vet.Am cautat eu pe google....si ghiciti unde merg...la vaccin.Urati-mi succes.Poate pe acolo la cabinet gasesc si niste pussyci frumoase
:X

1 comment:

Benny said...

La vaccin!?:| OMG! ai grija..nu suna prea bine...

eXTReMe Tracker