Monday, April 7, 2008

Martzafoiala de noapte


:)) Si acum rad cand imi aduc aminte cat de fraiera poate fi stapana mea :)) Aseara,de fapt de dimineata pe la 4 cand ne-am culcat,m-am dus in cap la ea si am inceput sa dau cu gherutele si sa musc din par.Ea era pe jumatate adormita asa ca s-a speriat si s-a ridicat dintr-o data de am zburat in celalalt capat al patului.Ma uitam la ea cu niste ochi intrebatori...ce credea ca o mananc?

De suparare m-am dus si m-am culcat pe masa.Dar acolo alta intamplare.Ma fatzaiam si eu sa-mi gasesc locul,si cand aud :Poc! Ce credeti ca era?O vaza.S-a spart.Iar s-a trezit nebuna,s-a uitat ce s-a intamplat si imi zice "Culca-te mai Martzafoiule!" Auzi la ea,sa imi zica mie sa ma culc...M-am suparat mai rau si m-am dus la bunicul,dar nu inainte de a rontai niste flori.

1 comment:

Benny said...

Martzafoi vezi ca se supara Kittutza! si nu iti mai cumpara revista CATS!:(

eXTReMe Tracker