Tuesday, April 8, 2008

Miaaaauuu


Nu e asa ca sunt funny in poza asta?M-am strambat la Kittu,ca toata ziua sta cu blitzul ala pe mine.

Hai sa va spun ce am mai facut si azi.De dimineata la prima ora ce m-am gandit eu.Hai sa o ajut pe Iulia sa dea perdeaua jos,ca oricum vroia ea s-o spele.Zis si facut.Ma uit eu pe acolo,vroiam sa ma agat de ea si sa trag,dar nu vroiam sa o fac franjuri.Pana la urma nu stiu cum am facut,dar am dat-o jos si m-am dus la Kittu si am dat cu capul in ea pana s-a trezit.Oricum intarziase la scoala.

Cat a fost ea plecata eu m-am jucat cu toate pungile din camara si le-am imprastiat prin casa.Ce bine arata!Poate o sa incerc si maine.Am mai rontait niste crochete,niste reviste.Am incercat sa spal si vasele,dar erau prea multe si m-am speriat cand s-au daramat.Bine ca nu le-am spart.

Cand a venit ne-am uitat amandoi pe net dupa un veterinar.Imi zicea ea mie ca acolo imi face doa cateva injectii.INJECTII?!?!Cred ca e nebuna.Dar am zis sa fiu cuminte,ca poate uita.Nu stiu ce am facut de vrea sa ma duca acolo sa ma intepe.

Acum tocmai ce m-am trezit,ca am dormit cu Kittu vreo 4 ore,scriu putin pe blog,si ma culc din nou.V-am martzafoi :* Miau!

1 comment:

Benny said...

Nu e de bine daca a pomenit de veterinar! Iti spun eu!:| Am patit la fel:(

eXTReMe Tracker