Sunday, April 6, 2008

Prima mea zi la Kittutza acasa


Am fost cam speriat ,nu stiam cum va fi cu Kittutza.In primele ore am cercetat bine de tot casa,m-am uitat cam ce as putea martzafoi si ce nu.Pe urma am mancat niste whiskas,mmm,ce bun a fost,am rontait si niste bobite si am papat si din farfuria bunicului niste paste.Bunicul meu e tatal stapanei.Vad ca el a inceput sa ma iubeasca,azi am dormit impreuna.Nu putea sa-mi reziste mie.Acum ma tin mereu dupa el.

Kittu ma lauda ca sunt foarte educat.Cred ca ma place :X .Cu ea sunt putin mai rece,nu vreau sa ii arat ca si eu o plac.Deocamdata.Am fost suparat ca a plecat asa din prima zi la meci.Dar cand s-a intors ne-am martzafoit impreuna si acum sunt fericit.Am rupt si eu un covor,mare scofala.Kittu nu mi-a zis nimic,si nici bunicul.

Ma simt ca o vedeta.Azi am vorbit cu fanii mei pe chat,m-au si vazut aproape toata ziua la webcam..ce mai.Cateodata mi-e cam dor de OLiX.Miaun asa fara motiv...sunt si mancat,si baut apa,si rasfatat...dar sper ca nu ma va uita.Si de Carmen cred ca imi e dor.Si ei ii e de mine.Acum va las.Sunt cam obosit.Miauuuu :*

9 comments:

Anonymous said...

Te vad.Dormi :)).

Anonymous said...

Uite, bine ca ai amintit de Carmen Badan, colega mea de la ProSport. Am citit des blogul lui Micha, probabil asa ar trebui sa-i si zici, dar m-a deranjat cand am vazut ca la descrierea lui nu apare numele ei. Crede-ma, daca nu exista Carmen, pisicul asta avea alt nume si cine stie pe unde umbla. Sa-l stapanesti sanatoasa si sa ai grija de el! Da, si lui Carmen ii este foarte dor de el...

OLiX said...

Narcis draga linisteste-te si crede-ma pe cuvant ca era mai bine daca pe 1 aprilie 2007 Carmen mi-ar fi urmat sfatul si nu mi-ar fi adus niciun animal in casa ! Stiam inca de atunci ca o sa-l chinuim, pentru ca noi nu prea stateam in casa.

Eu sunt cel care a scris descrierea aia care te-a ofticat pe tine asa ca nu te lua te Kittutza. Chill man sau .. nu-mi spune ca l-ai fi vrut tu ?!

Unknown said...

Kittutza cred ca trebuie sa educi putin copilashu' Martafoi ca nu degeaba ii zice Martafoi.
Daca nu il educi iti va fi cam greu. Si eu am motan, dar a invatat sa nu rupa, doar ca scormoane tot din dulapul meu(daca nu e baricadat).
Sa ii iei ceva de ascutit ghierutzele. Altfel le va ascutii in fotolii si canapele.
Sa-l stapanesti sanatoasa!

Anonymous said...

Serios acum, pe pisic nu il cheama martzafoi ci MICHA!
E un motanel deosebit cu un nume pe masura, de aceea insist si eu sa ii se spuna MICHA, asa cum i-am dat numele din prima zi de convietuire cu noi. Chiar daca nu mai este cu mine, inca tzin la el si imi este dor. Dor de MICHA!

Iulia Caramâş said...

@Carmen Stiu :) Martzafoi e numele de scena :P Dar acasa Micha ii spun.

Anonymous said...

Pentru olix...sincer vad ca degeaba iti raspund intr-un mod stilistic, oricum nu intelegi nimic. O sa incerc sa fiu edulcorat, nu iconoclast. Daca as fi ireverentios as strica blogul acestei fiinte. Divaghezi aiurea draga olix, ca sa folosesc acest apelativ, desi nu-mi place de nicio culoare. Carmen este o fiinta sensibila, prea sensibila, la fel ca si Micha. Eu ma bucur ca a ajuns la Kittutza, dar vad ca tu nu ai inteles ca aici vorbeam despre dezvoltarea sociala a unei fiinte si nimic mai mult. In rest, chiar nu are rost sa-ti zic altceva, pentru ca intelesul cuvintelor tale face parte dintr-un univers indepartat si de gnosticism...mda, stii despre ce vorbesc. Kittutza, ma bucur ca ai grija de Micha, sa-l stapanesti sanatoasa si sa ai grija de el...karma ta va fi pozitiva

OLiX said...

Draga Narcis, in primul rand poti sa-mi spui si Oliver, nu te obliga nimeni sa folosesti apelativul OLiX, dar sa trecem peste asta. Sunt de acord cu tine, foloseste cuvintele simple pentru ca cele grele ma depasesc si DEX nu mi-a cumparat Carmen in cei 2 ani cat am locuit impreuna asa ca degeaba folosesti cuvinte grele pe care nimeni nu le va intelege.

Da, ai dreptate, Carmen este o fiintza sensibila, muuuult prea sensibila =))))

Dupa ce o sa locuiesti si tu 2 ani cu ea mai vorbim. Hai sic... la revedere !

Benny said...

Inseamna ca iti merge bine la Kittutza!:D

eXTReMe Tracker